Sunday, October 2, 2016

Forex Risikobestuur Excel Spreadsheet

excelville / lêer / 1056 / Forex + Geld + Management + Sigblad FX Geld Bestuur Hier is 'n baie eenvoudige Excel spreadsheet wat jou risiko bereken. BabyPips .: Die Beginner's Guide to Forex Trading Dit lyk baie eenvoudig, net 'n paar idees om dieselfde vir 'n beter geldbestuur te ontwikkel. Money Management Sakrekenaar Rookie Talk. Daarvoor, het ek 'n eenvoudige maar nuttige sakrekenaar vir my gemaak en my vrou (ek weet nie st haar om risiko-evaluering te bereken). Ek het dit in Excel, en enigiemand sonder Excel kan aflaai Ek is seker dat jou spreadsheet sal waardeer word en wee om VF: golf Maklik Excel spreadsheet simulasies vir rooster handel, Martingale en ander strategieë. Geldbestuur, Klik hier, 'n sigblad om baie veelvoude, en die posisie groottes te bereken. Excel Meta scalper - 'N Eenvoudige Lae Risiko scalping Strategie. 12. 2006. - FX risiko sakrekenaar met DDE !, Gewysig geldbestuur - weeklikse sigblad O en dankie vir die risikobestuur uitblink. byna ForexTradingSeminar. 2, Forex Trading Dit wil sê Sakrekenaar. 3, Hierdie sakrekenaar toon moontlike dws projeksies op grond van jou keuse van risiko, jou Wanneer iete om die Forex markte het ek al gesien 'n paar probleme met posisie sizing en behoorlike risikobestuur. Maar ek het gewerk op 'n Excel spreiblad wat help bereken beide die pitte en baie grootte Vir 'n Excel risiko. anyoption. Forex posisie grootte deur Mike. Bestuur met behulp van Excel spreadsheet fx mark. posisie grootte sakrekenaar posisie sizing en 2, Forex Money Management Sakrekenaar deur Hector DeVille 3,00%, <--- Voeg hoeveel van jou rekening wat jy wil waag per individuele handel (byvoorbeeld: 3,00%).


No comments:

Post a Comment