Friday, October 7, 2016

Forex Ridders

Brian, Anaheim, VSA Mense. mors nie jou hard verdiende geld op enigiets wat Hector Deville het om te bied. Ek weet dit uit persoonlike ervaring. Toe ek die eerste betrokke geraak met forex, voordat jy my due diligence en navorsing as wat ek gewoonlik doen, ek het die duur fout van die aankoop van Hector se kursus vir $ 500. Ek ontdek later dat al hierdie Forex inligting kan gevind word op die internet gratis! Nie om te noem dat sy kursusse kan gevind word op die Net gratis sowel. Ek chalked dit as 'n verlies en gehou aanbeweeg met my Forex leer, maar in my wyser oor wat om te glo deur hierdie sogenaamde Forex onderwysers. Na meer as twee jaar vanaf die aankoop van Hector se natuurlik het hy vorendag gekom met sy Forex Knights Signal Service. Dit het aktief die afgelope Julie. Wel, na twee jaar van basies probeer alles onder die son en nie werk nie, het ek vir myself, o wat die heck, laat my gee dit 'n probeer. Ek sal 'n kredietkaart, wat ek nie destyds het gebruik, en het gedink as dit was meer BS, dan sal ek net doen 'n klag terug. Hier is die resultate vir Augustus 2015 vanaf 08/01/15 - 08/15/15: Verliese: 12 Die volgende dag op Twitter, hulle het gesê dat die sein Service is opgeskort vir die res van die maand van Augustus as gevolg van die vakansieseisoen. Moet 'n paar Vakansie seisoen in Europa dat ek nie bewus van. Daar is 'n caveat hier. Augustus is veronderstel om die ergste maand om handel te dryf Forex wees. Maar wat nog nie make-up vir die feit dat Hector en sy bemanning van persoonlike handelaars moes stuur seine en mors hul kliënte tyd en geld gedurende daardie tyd. Op die top van dat, het hulle stuur 'n e-pos of kennisgewing aan hul maandelikse kliënte nie bekommerd oor die laaste twee weke van Augustus opgeskort te wees, en dat hul kliënte inskrywing sal uitgebrei word vir die eerste twee weke van die volgende maand? Nee, hulle het nie eens die vergunning om dit te doen. Skande! So nadat ek voortgegaan om 'n kredietkaart aanklag terug met hul twyfelagtige betaal diens SafeCart doen. (Doen 'n Google-soektog op SafeCart). Na indiening van die klag terug en kry my rekening gekrediteer vir die $ 97 SafeCart betwis dit en die diens het teruggegaan na my rekening. Ek bewys aangevoer dat Forex Knights Signal diens was nie winsgewend en my kredietkaart maatskappy gekrediteer my weer terug. Dit moet nog gesien word of SafeCart probeer om die koste weer te keer. As hulle dit doen, sal ek tafeltennis speel met hulle totdat dit verby is. Bottom-line: Na 2 1/2 jaar van leer en probeer suksesvol met forex te wees. Ek het 'n epifanie. en dit het te doen met die nommers, wat lieg nie. Daar word gesê dat 95% van die kleinhandel handelaars is onsuksesvol en 5% van die kleinhandel handelaars suksesvol is! Dink daaroor. hierdie getalle het nie verander nie. hulle bly dieselfde, hulle altyd. en vir 'n goeie rede waarom mense! As daar was selfs 'n klein voorbeeld van goeie kursusse daar buite wat wettig was, dan daardie getalle oor die jare sou gewees hersien om te besin dat. Maar dit is nie die geval is, ongelukkig. Die getalle dieselfde bly en ons hou die dwase bly dink dat hierdie een kursus, hierdie een aanwyser, het 'om dit te wees! Glo my, die enigste mense om geld te maak op die Forex is die mense verkoop hul BS kursusse soos Hector Deville. Hierdie persoon kan nie eens voorsien 'n vorige rekord van suksesvolle handel. Ek het geleer op die harde manier, dit is 'n groot rooi vlag net daar! Moenie so liggelowig om te glo (in die verlede resensies) wees wat ander jou vertel sonder om jou eie navorsing en due diligence. En wanneer jy dit doen, sal jy ontdek wat ek ontdek nadat 2 1/2 jaar hantering van Forex. Die 5% wat suksesvol om geld te verdien op Forex, is nie op die internet wat jy vertel hoe om suksesvol te wees. Dus, die res van die sogenaamde onderwysers is niks anders as "Professionele Leuenaars" op soek na suiers soos jy & my! Neem jou in ag of leer op die harde manier. Forex Knights Forexmentor - Herhalende Forex Patrone Flash Video | MP4 / AVC, 498 KB / s | 900x676 | Duur: 05:38:34 | Engels: AAK, 53 kb / s (2 ks) | + PDF Guides | 1,53 GB Genre: Trading Vind 6 kragtige Forex Patrone Jy kan handel & Wins met 'n daaglikse - maak nie saak waar jy woon! Hierdie patrone verskaf die veiligste en beste handel geleenthede om die aktiewe Forex handelaars wat weet hoe om te kyk en handel dryf hulle. Suksesvolle Forex-handelaars erken en weet die nuanses van hierdie tegniese patrone. Dit bekendheid hulle in staat stel om oor en oor weer wins uit hierdie herhalende patrone. Met ondervinding, hierdie handel setups word nog makliker om raak te sien. Ons glo dit is die formule om die Forex suksesvol handel konsekwent! Vir diegene wat Microsoft Flight Simulator X, kan jy dit aflaai en jou eie Black Knight beperkte uitgawe Learjet 60 (wat baie meer rats en het 'n groter reikafstand as die Learjet 45 wat kom met FSX) vlieg. Kan dit nie vlieg? Kyk BK-1 beelde en prestasie specs. Hierdie lêers word beskikbaar gestel as-is vir u gerief. Geen waarborge of eise of enige aard gemaak of geïmpliseer - aflaai op jou eie risiko. Alle inhoud word geglo óf in die openbare domein te wees, of gebruik met die toestemming as sy skrywers.


No comments:

Post a Comment